top of page
רותי סאלם גננת מתעללת
התעללות בילדים
הרשעה
אלימות בגן ילדים

רותי סאלם

גן ״רננים״, באר שבע

במשך כשבע שנים, בהזדמנויות רבות מאוד, נהגה רותי סאלם (בת 61) מנהלת גן ״רננים״ בעיר באר שבע  ב”שיטת חינוך”, לטענתה, באלימות פיזית כלפי הפעוטות בגן והתעללה בהם נפשית.
ביולי 2021 ובצעד תקדימי, בית המשפט השלום בבאר שבע הוציא צו ההפסקה השיפוטי נגד הגן קובע כי יאסר על רותי סאלם להפעיל מעון לפעוטות בכל כתבות וגם למספר מצומצם של ילדים, וזאת לטענת המדינה, מאחר ונשקפת ממנה מסוכנות לשלומם של הפעוטות השוהים במעון.
על פי כתב האישום, בין התאריכים 29/10/2020 ל- 16/11/2020, בהזדמנויות רבות, תקפה רותי סאלם בגן פעוטות בין הגילאים 10 חודשים עד 3 שנים, דחפה אותם והפילם ארצה, הטיחה אותם בכוח ובאגרסיביות בכיסאות ובמזרונים לעיני ילדים אחרים, סטרה להם בפנים, משכה באוזניים וצבטה אותם.
עוד נכתב בכתב האישום כי רותי סאלם הכאיבה לפעוטות והתעלמה מהבכי שלהם, בחלק מהמקרים השאירה אותם בלא השגחה כלל.
רותי סאלם התנהגה כלפי הפעוטות באופן משפיל ומבזה, נמנעה מהחליף להם בגדים רטובים ונתנה לאכול חתיכות עוגה שנפלו על הרצפה ואף חייבה אותם להכות אלה את אלה.
על פי הפרקליטות, במסגרת "שיטת החינוך" של רותי סאלם, כאשר ילד אחד היה מרביץ לילד אחר או נושך אותו - היא הורתה לילד שהוכה להרביץ או לנשוך בחזרה.
בחלק מהמקרים היא לקחה את ידו של הילד שהוכה והרביצה באמצעותה לשני, או אילצה אותו לנשוך.
בכתב האישום מצוין אירוע שבמסגרתו פעוטה עלתה על שולחן ושיחקה בבלונים שהיו תלויים מהתקרה. רותי סאלם, נטען, משכה אותה בחוזקה מטה ובכך פגעה בפעוט אחר שנפל. הגננת, צוין, התעלמה ממנו ולא הגישה לו כל סיוע.

בחודש מרץ 2024 המשפט סוף סוף מגיע לסיומו כאשר בית המשפט המחוזי בבאר שבע גוזר 5 שנות מאסר בפועל על הנבלה, בת השטן השפלה רותי סאלם!

רצינו לראות עונש מאסר דו ספרתי אבל כרגיל, מערכת המשפט בישראל לא יודעת להעניש בצורה מרתיעה וחד משמעית נבלות נלוזות כמו רותי סאלם ולכן, אנו בשומרי הגן נמשיך לתעד את כל אירועי האלימות במסגרות לגיל הרך על מנת שהבושה לא תחלוף לעולם גם כאשר אותם ואותן נבלות יסיימו לרצות את עונשי המאסר שלהם.

פסק הדין המלא

בית משפט השלום בבאר שבע קיבל בצעד תקדימי את עמדת הפרקליטות ונתן צו הפסקה שיפוטי למשך שנה לגן ילדים בעיר, לאחר שעל פי החשד הגננת נהגה באלימות.

יולי 2021

כתב אישום מוגש נגד רותי סאלם.

כתב אישום הוגש נגד הסייעת פאני מויאל שהפרה את חובתה לדווח על מעשיה של בעלת הגן רותי סאלם המואשמת בהתעללות ותקיפה כלפי פעוטות.

אוקטובר 2021

רותי סאלם מורשעת על ידי בית המשפט ב41 עבירות: 32 עבירות תקיפת סתם, 5 תקיפות של קטין חסר ישע, 2 עבירות של השארת ילד ללא השגחה ו-2 של התעללות בקטין חסר ישע.

יוני 2023

גזר דין! רותי סאלם נשלחת ל5 שנות מאסר בפועל!

מרץ 2024

תקציר אירועים

פרשת רותי סאלם הגננת האלימה

יש בידכם מידע אודות רותי סאלם?

אנו קוראים לכל מי שמכיר את הנאשמת באופן אישי ויודע על שינוי כלשהו שהיא עשתה לרבות שינוי שם, כתובת מגורים או כל דבר עדכני ורלוונטי על מנת שנוכל לעדכן את המידע באתר ולא לתת לה לברוח מהבושה כל החיים!

bottom of page