top of page
פרשת הלוללי של אורלי
הלולי של אורלי גן התעללות
גננת מתעללת אורלי דוידוביץ׳

גן ״הלולי של אורלי״ חולון

נאשמות
אורלי דווידוביץ'
דניאל ליבוביץ'

הפרשה התפוצצה בתחילת חודש פברואר 2022 כאשר המשטרה עצרה בעלת גן הפעוטות “הלולי של אורלי” בפתח תקווה, אורלי דווידוביץ’ (55) ונגד בתה, דניאל ליבוביץ’ (32) אשר שימשה סייעת בגן שבו היו 15 פעוטות רשומים באותה העת.


לאחר מספר שבועות הוגש כתב אישום כנגד השתיים בגין ריבוי עבירות של התעללות בקטין חסר ישע בידי אחראי וכן בריבוי עבירות של תקיפת חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש. במקביל לכתב האישום, הוגשה גם בקשה תקדימית לחילוט גן הילדים בבעלות דווידוביץ’, בו בוצעו העבירות המיוחסות לנאשמות בכתב האישום.
כתב האישום מגולל מאות מקרים על פני לא פחות מ59 דפים ובהם השתיים, אשר הפעילו גן שיועד לפעוטות בגילאים שנה עד שלוש, התעללו ותקפו באופן קבוע, ביחד ולחוד את הקטינים אשר היו תחת אחריותן.
כמו כן, במקביל לכתב האישום, הוגשה גם בקשה לחילוט גן הילדים בבעלות אורלי דווידוביץ’, בו בוצעו העבירות המיוחסות לנאשמות.
על פי דוחות הצפייה במצלמות האבטחה עולה כי כל עשר דקות התרחש אירוע אלימות נגד הפעוטות

הסנגורים של שתי בנות השטן הללו לא הגישו מענה לבית המשפט במשך מעל לחצי שנה וטענו מצידם שהעבירות לא היו קשות כפי שתואר. הדבר כמובן מהווה שטות גמורה במקרה הטוב ונסיון כושל ומזעזע למשוך את המשפט ו״לעייף״ את מערכת המשפט. מדובר במקרים קשים מאוד שכל בר דעת יכול להבין ולראות זאת במצלמות הגן. ההליך הפלילי סביב בנות השטן הזה מגוכך ולא ראוי שיתקיים כאשר מדובר על פשעים כה חמורים שבוצעו (לכאורה) על ידי מי שהיה אמון על בטחון התינוקות חסרי הישע.

פברואר 2022

הפרשה נחשפת והשתיים נעצרות על ידי המשטרה.

הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד בעלת גן אורלי דווידוביץ' (55) ונגד בתה, דניאל ליבוביץ' (32).

מאי 2022

 המשפט מתחיל בבית המשפט המחוזי בלוד. הפגנת הורים סוערת מחוץ ובתוך בית המשפט.

ינואר 2023

הסניגורים של הגננות המתעללות עדיין לא הגישו מענה לאישומים החמורים

תקציר אירועים

אורלי דווידוביץ
גננת מתעללת אורלי דוידוביץ׳

נאשמת 1: אורלי דווידוביץ', בעלת הגן

כתב האישום מתאר כי בהזדמנויות רבות תקפה אורלי דווידוביץ' תינוקות ופעוטות בגן בכך שבין היתר הרימה אותם תוך אחיזה בחולצתם והנפתם באוויר, וכן הכתה, דחפה ומשכה את הפעוטות. כמו כן אורלי דווידוביץ' נהגה להעניש פעוטות על ידי הוצאתם מהגן והותרתם ללא השגחה, כל זאת תוך התעלמות מבכיים. בנוסף, אורלי דווידוביץ' נכחה וצפתה ברבים ממעשי ההתעללות והתקיפה של בתה הסייעת,דניאל ליבוביץ' מבלי שפעלה בנדון ובכך אפשרה את המשך התקיפה וההתעללות וכל זאת תוך שהיא מסתירה מהורי הפעוטות את ההתרחשויות בגן.
באחד המקרים שהתה אחת הפעוטות באחד מחדרי הגן בעודה חגורה בטרמפולינה כשהיא לבדה. תוך מאמציה של הפעוטה להשתחרר מהטרמפולינה היא התהפכה כך שהטרמפולינה מעליה והיא קשורה תחתיה. בהמשך לכך פרצה הפעוטה בבכי, אז נכנסה אורלי דווידוביץ' לחדר, הביטה בפעוטה כשהיא בוכה ושוכבת מתחת לטרמפולינה, התעלמה מכך והמשיכה בדרכה, מבלי לסייע לפעוטה.

בהמשך להגשת כתב האישום ובקשת החילוט נמסר מהפרקליטות: "כתב האישום שהוגש מתאר אירועים קשים שהדעת של כל אדם נורמטיבי אינה סובלת – מעל מאתיים אירועי אלימות והתעללות, שנעשו במשך חודשיים על בסיס יומיומי, שיטתי, בפעוטות רכים שלא עשו דבר לאף אחד.

כואבת במיוחד העובדה שהדברים נעשו דווקא על ידי מי שהיו אמורות לדאוג לשלומם ולהגן עליהם.

דניאל לייבוביץ

נאשמת 2: דניאל ליבוביץ', סייעת

על פי כתב האישום, דניאל ליבוביץ' תקפה בעשרות מקרים תינוקות ופעוטות בגן, בין היתר בכך שהרימה אותם באמצעות משיכת קצות ידיהם או תוך אחיזה בחולצתם והנפתם באוויר וכן נהגה להכות, לדחוף ולמשוך את הפעוטות. עוד נהגה דניאל לייבוביץ' להותיר את הפעוטות לפרקי זמן ארוכים ללא השגחה ואף נהגה להותיר חלק מהפעוטות קשורים בטרמפולינה או בלול למשך שעות ארוכות. באחד המקרים, נכנסה לחדר דניאל לייבוביץ', הפכה את הטרמפולינה  תוך הטחתה בחוזקה ברצפה, כך שהפעוטה הטלטלה בתוכה כאשר ראשה מוטה כלפי מטה ורגליה כלפי מעלה.

במקרה נוסף נכנסה דניאל לייבוביץ' לחדר בו שהו מספר פעוטות והכתה עם ידה בחוזקה את אחד הפעוטות בראשו ללא סיבה, כתוצאה מהמכה, נשכב הפעוט על הרצפה בתנוחת מגננה, כאשר גופו מכווץ, ראשו טמון ברצפה, רגליו מקופלות וגבו כלפי מעלה, הפעוט נותר בתנוחת המגננה כרבע שעה וכל זאת כאשר אורלי דווידוביץ' ודניאל ליבוביץ' נמצאת בחדר ולא מגישות עזרה כלל.

כתב האישום מגולל מקרה נוסף, ניגשה דניאל לייבוביץ' לאחד הפעוטות אשר ישן באותה העת במיטת לול. בעודו ישן, אחזה בעורף חולצתו, הרימה אותו במהירות ובפתאומיות והניחה אותו על הרצפה. הפעוט פרץ בבכי ונשכב על הרצפה על מנת לחזור לישון. בשלב זה שבה דניאל לייבוביץ' ואחזה בחוזקה חולצתו, הניפה אותו באוויר בעוצמה מעלה ומטה מספר פעמים, כאשר רגליו נחבטות ברצפה, הכל בעוצמה רבה ובעוד הפעוט מטלטל באוויר ולאחר מכן העזבה את החדר.

מדובר ללא צל של ספק בבת השטן שמגיע לה להירקב שנים רבות בכלא! 

אולי דוידוביץ גננת מתעללת

יש בידכם מידע אודות אורלי דווידוביץ' ודניאל ליבוביץ'?

אנו קוראים לכל מי שמכיר את הנאשמות באופן אישי ויודע על שינוי כלשהו שהן עשו לרבות שינוי שם, כתובת מגורים או כל דבר עדכני ורלוונטי על מנת שנוכל לעדכן את המידע באתר ולא לתת להן לברוח מהבושה כל החיים!

bottom of page