top of page
גן רחל לי מושב עזריה שומרי הגן
דיאנה נאסר גננת מתעללת
גן רחל לי שומרי הגן

גן ״רחל לי״, מושב עזריה

נאשמים
דיאנה נאסר
דוד לגלי
דניאל בכור
ירדן ציון לגלי
דיאנה ביוק

אלימות מילולית ופיזית, כליאה באמבטיה ומניעת ארוחות אלה רק חלק מהזוועות אליהן נחשפו ילדי גן "רחל לי" במושב עזריה שבשפלה שנוהל על ידי דיאנה נאסר.
צוות הגן הנבזה הכולל את בנה של הגננת התעללו במספר פעוטות שהיו תחת אחריותם.
הפרשה נחשפה אודות להורים של אחד מילדי הגן שהכניסו מכשיר הקלטה לתוך הגן וחשפו את הזוועות.
באחד המקרים שהוקלטו נשמע בנם של אותם ההורים רב עם ילד אחר, כשבמקום להפריד, בנה של המנהלת דודי לגלי נשמע כשהוא מעודד את הילדים להכות אחד את השני בחוזקה! מדובר על בן של שטן שצריך לבלות את שנותיו הקרובות מאחורי סורג ובריח!


לאחר חשיפת הפרשה יצאו הורי הגן להפגין מול ביתם של צוות הגן הנבזה והפחדן שהתעלל בחסרי ישע.
על פי כתב האישום הכניסה בת השטן דיאנה נאסר את אחד הפעוטות לתוך כיור אמבט עמוק וגבוה ומיד החל לבכות ולצרוח תוך שהוא מתחנן לצוות הגן להוציאו מהאמבט בו היה כלוא ותוך שהוא דופק בחוזקה על דפנות האמבט וצועק בין היתר "לא בא לי, לא בא לי, אני רוצה לצאת״.


כתב האישום המזעזע הוגש בחודש נובמבר 2022 כנגד דיאנה נאסר בת 56, דוד לגאלי בן 25, דיאנה ביוק בת 52 ודניאל בכור בת 24 ומגולל מסכת אירועים איומה שהופנתה כלפי ילדי הגן. ירדן ציון בן 23 מואשמת אף היא בעבירת הפרת חובת דיווח, כשהייתה עדה למעשי האלימות ולא עשתה דבר.
כתב האישום מתאר כי נמנע מהילדים לאכול בזמן האוכל, הטחת פעוטות בכיסא, תפיסה בעוצמה בזרוע, זריקת חפצים לעבר הפעוטות ודרכי ענישה מזעזעות נוספות.

כתב האישום

צוות גן הזוועות

פרשת גן אילנה אילת

יש בידכם מידע אודות הנאשמים?

אנו קוראים לכל מי שמכיר את מי מצוות הגן באופן אישי ויודע על שינוי כלשהו שהן עשו לרבות שינוי שם, כתובת מגורים או כל דבר עדכני ורלוונטי על מנת שנוכל לעדכן את המידע באתר ולא לתת להם.ן לברוח מהבושה כל החיים!

bottom of page