top of page
התעללות בילדים
רינת ינקו גננת מתעללת
אורטל בנימין גננת מתעללת
אדהמי

גן ״סיגל״ חולון

נאשמות
​סיגל אדהמי
אורטל בנימין
רינת ינקו
ורד אברהם
ליבנת אונגר
יפית אשר

מקרה מזעזע נוסף שבו כל צוות הגן ידע ואף היה מעורב בפעולות אלימות כנגד ילדי הגן. 
הגן נקרא גן ״סיגל״ על שמה של בעלת הגן סיגל אדהמי וממוקם בחולון.
הגן יועד לתינוקות ולפעוטות החל מגיל חצי שנה ועד שלוש שנים וחצי, בחלוקה לשלוש קבוצות גילאים.
ההליך המשפטי כלל 44 עדויות, מאות עמודים המתארים את אירועיי הזוועות, הצגת ראיות וטיעונים מטעם הצדדים, בריבוי עבירות של התעללות גופנית ונפשית, תקיפות וחבלות כלפי פעוטות רכים בשנים וחסרי ישע, שהיו תחת אחריותן בגן ילדים.
גזר הדין מתייחס לנזקים הנפשיים שבנות השטן הללו גרמו לילדי הגן: ״על רקע מעשיהן של הנאשמות, סיגל, ורד, לבנת ויפית סבלו חלק מהפעוטות במהלך התקופה, או בסמוך לה, מהפרעות שינה, מהפרעות אכילה, התקפי זעם והתפרצויות אלימות. כמו כן, חלקם סירבו להתכסות בשמיכה. בנוסף, עקב מעשיהן של הנאשמות, עלולים הפעוטות שנפגעו, לסבול בעתיד מהפרעות התנהגות שונות ועיכוב בהתפתחות.״
האלימות של הנאשמות השפלות, בנות השטן הללו הובילה לנזקים מוחשיים בנפש הילדים, כך למשל בעדותה בבית המשפט של אחת האמהות שילדתה הייתה קורבן לאלימות: ״ הילדה שלי היום נוטלת תרופות כדי להצליח לישון ולהרגיע את החרדות ששולטות בה, היא לא תעלה לכיתה א' כבני גילה, היא נשארת עוד שנה בגן חינוך מיוחד.״ עוד הוסיפה האם בפנייתה לשופט:״ החלומות שלנו היום אדוני, מאוד מאוד קטנים. שהיא תצליח לישון בלילה בכוחות עצמה, שנצליח לאכול ארוחת ערב משפחתית ביחד, שהיא תצליח לחבר משפט שלם אפילו שהיא כבר בת 5״. 
שאר העדות של האם ושל הורים נוספים מצמררות, מכעיסות ובעיקר מעלות שאלות של איך בן אנוש יכול להיות כל כך אכזרי כלפי פעוטות חסרי ישע?!
אין גזר דין חמור מספיק שיכול לרפא את הכאב הנפשי והפיזי שחוו ועוד חווים ילדי והורי גן הזוועות של סיגל, אך ענישה מחמירה במיוחד ביכולתה להציל ילדים אחרים ממקרים דומים בעתיד.
נציג המשטרה אף הוסיף ואמר בבית המשפט: "מאז פרשת כרמל מעודה לא נחשפנו לפרשה ברמת החומרה שעולה מהסרטונים".
ילדים מהגן מוגדרים כיום עם אחוזי נכות על פוסט טראומה.

במהלך הדיון לעונש בחודש פברואר 2024 נשמעו ונחשפו עדויות ותיעודים קשים מאוד מצד ההורים בדבר ההשלכות של מעשיהן של אותן בנות השטן. באחת העדויות שיתפה האם של אחד מילדי הגן בדבר חלק מהנזקים הנפשיים שנגרמו לבנה:  "הילד מתעורר בבוקר ונשאר קפוא במיטה. הוא חווה המון התקפי זעם, קשיים באכילה ועוד. יש את הבן שלי לפני שהוא היה בגן סיגל, ויש את הבן שלי אחרי זה״.

דף הפייסבוק של הגן
פרופיל הפייסבוק של ליבנת אונגר
פרופיל הפייסבוק של רינת ינקו
גזר דין אורטל בנימין ורינת ינקו

אוגוסט 2020

הפרשה נחשפה כאשר התעורר חשד אצל הורי הילדים והם פנו למצלמות אשר תיעדו את הזוועות שהתחוללו בגן.

ינואר 2021

שני כתבי אישום מוגשים לבית המשפט השלום והמחוזי בתל אביב, האחד נגד אורטל בנימין ורינת ינקו והשני, נגד סיגל אדהמי, ורד אברהם, ליבנת אונגר ויפית אשר.
במקביל להגשת כתב האישום, ביקשה הפרקליטות להאריך את התנאים המגבילים שהוטלו על הנאשמות, בהם איסור עיסוק עם קטינים וחסרי ישע, איסור יציאה מהארץ ועוד. נוסף על כך, התבקש בית המשפט להגדיל את גובה הערבויות.

פברואר 2021

הסייעות ליבנת אונגר ובתה אורטל בנימין עוברות מהעיר חולון להתגורר בכפר יונה, הדבר מביא להפגנות של הורים ואזרחים נוספים אל מול ביתן של הנאשמות בדרישה שיעזבו את הישוב. ההפגנה מתואמת ומאושרת ע״י המשטרה.

יולי 2022

אורטל בנימין ורינת ינקו מורשעות!

אוקטובר 2022

בית המשפט מרשיע את ורד אברהם ויפית אשר!

דצמבר 2022

בית המשפט המחוזי בתל אביב גוזר את דינם של אורטל בנימין ורינת ינקו.
אורטל בנימין:  8 שנות מאסר בפועל בנוסף, מאסר על תנאי של 12 חודשים ותשלום פיצויים בסך 120 אלף ש״ח.
רינת ינקו: 4.5 שנות מאסר בפועל בנוסף, מאסר על תנאי של 9 חודשים ותשלום פיצויים בסך 80 אלף ש״ח.

פברואר 2023

הסייעות רינת ינקו ואורטל בנימין החלו לרצות את מאסרן בכלא נווה תרצה.

מאי 2023

סיגל אדהמי בעלת הגן מורשעת!

פברואר 2024

דיון טיעונים לעונש. במהלך הדיון נחשפו עדויות ותיעודים קשים מהנעשה בגן ומהנזק הפסיכולוגי הרב שנגרם לילדים ועדיין ניכר בהם.

תקציר אירועים

אורטל בנימין גננת מתעללת חולון

נאשמת 1: אורטל בנימין, סייעת

בת השטן אורטל בנימין הורשעה בהתעללות נפשית ב26 פעוטות ובביצוע עבירות התעללות גופנית ותקיפה של 23 מפעוטות הגן.
אורטל בנימין היא בתה של סייעת נוספת המואשמת בפרשה זו, ליבנת אונגר.
על פי גזר הדין, אורטל בנימין משכה בידיהם וברגליהם של הפעוטות, גררה אותם ברחבי הגן. בהמשך, אורטל בנימין השטן הרימה את הפעוטות והטיחה אותם בחוזקה על מזרנים ועל כיסאות הגן ואחר כך בעטה בהם.
העבריינית המורשעת אורטל בנימין היא אדם כה שפל ובזוי ולראיה אחד האישומים שבהם גם הורשעה הוא למעשה מקרה אחד מיני רבים שבו היא רצתה לשבת על אחד השרפרפים של הילדים ועל מנת ״לפנות״ את השרפרף לשימושה האישי, השתמשה בת השטן הזו באלימות, ככתוב בגזר הדין: ״עמד הפעוט ה.כ על שרפרף בקצה החדר, הנאשמת אורטל בנימין חפצה לשבת על השרפרף, ובעודה אוחזת בידה פעוטה אחרת, דחפה בתנועת יד ארוכה את ה.כ שהביאה לנפילתו מהשרפרף אל הרצפה, כך שהפעוט נפל על ברכיו. לאחר מכן, הנאשמת התרווחה על השרפרף, ממנו פינתה את הפעוט באופן המתואר….״.
מקרה נוסף, בת השטן, הפסולת האנושית אורטל בנימין דחפה את אחד הפעוטות מהשרפרף, גרמה לו לכאב רב ולאחר מכן גררה אותו על ידי משיכה בכתפו אל מחוץ למתחם המזרנים.
אורטל בנימין תועדה בעבירות חמורות מאוד אך מעולם לא הביעה חרטה או נטלה אחריות על מעשיה הנוראיים, התביעה דרשה בין 10 ל 15 שנות מאסר בפועל.
בחודש פברואר 2021, אורטל בנימין עוברת להתגורר בכפר יונה עם אמה ליבנת אונגר, התושבים והורי הילדים אשר נפגעו ממעשי האלימות שלהן מפגינים מול ביתן.
בחודש יולי 2022 בית המשפט הרשיע את אורטל בנימין ובחודש דצמבר 2022 גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב את דינה והטיל עליה 8 שנות מאסר בפועל בנוסף, מאסר על תנאי של 12 חודשים ותשלום פיצויים בסך 120 אלף ש״ח.
לא ברור מה גרם לשופטים להטיל על הנבלה אורטל בנימין רק 8 שנות מאסר וזאת בניגוד לעמדת המדינה וכל זאת כאשר אינה הביעה חרטה כלל חרף התיעודים, העדויות ואין ספור ההוכחות שהובאו במהלך חודשי המשפט.

גזר הדין

רינת ינקו גננת אלימה חולון

נאשמת 2: רינת ינקו, סייעת

על פי גזר הדין, לבת השטן רינת ינקו מיוחסים אישומים הבאים:
ביצוע עבירה של תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש, כאשר בשעת צהריים היא תקפה פעוטה בגן בכך שהרימה אותה מידה באוויר, הטיחה אותה על הרצפה וגרמה לה למכאוב, כתוצאה מכך, הפעוטה נשכבה על הרצפה ופרצה בבכי.
במקרה נוסף, הפסולת האנושית רינת ינקו הכתה פעוטה בחוזקה במהלך שעת משחק של הפעוטות: במהלך המשחק מסרה אחת הפעוטות לרינת ינקו כדור משחק שאחזה בידה, במקום לקבל מהפעוטה את הכדור ולהודות לה על המחווה מצדה, בת השטן רינת ינקו לפתה באגרסיביות את זרועה של הפעוטה, ובכך גרמה לגופה הקטן להסתובב במקום, ואז היא הטיחה אותה בחוזקה על הארץ.
בנוסף, גזר הדין מיחס לפסולת האנושית רינת ינקו ביצוע ריבוי עבירות של התעללות בקטין, תקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש ריבוי עבירות תקיפה.

בהזדמנויות רבות, תקפה רינת ינקו פעוטות ועשתה בהם מעשי התעללות, בהיותה אחראית עליהם, לעתים תוך גרימת חבלה של ממש.
במקרים רבים מתוארים מקרי האלימות של פח האשפה רינת ינקו בכך שהתעללה פיזית ונפשית בפעוטות שרק רצו לישון, לדוגמא: אחת הפעוטות הרימה את ראשה מהמזרן. בתגובה לכך, הטיחה רינת ינקו את ראשה של הפעוטה בחוזקה אל עבר המזרן, הכתה אותה בחוזקה בראשה, בגבה ובכל חלקי גופה.
האלימות של בת השטן רינת ינקו לא פסקה ואף התגברה למחוזות נפשיים, כך על פי כתב האישום: ״תפסה הנאשמת  את ידה של הפעוטה והטיחה אותה בחוזקה על הרצפה, בתנועה סיבובית. הפעוטה נפלה על הרצפה, למרגלות הנאשמת, כל חולצתה נמשכת פלג גופה העליון נחשף ברובו, הפעוטה פרצה בבכי תמרורים ומדי פעם ניגבה את פניה בחולצה. הפעוטה שכבה כך על הרצפה, חצי עירומה, בכתה ויבבה במשך דקות ארוכות, בעוד הנאשמת התעלמה ממנה לחלוטין, כאילו אינה קיימת, ואף בשלב כלשהו היא קמה והלכה מהמקום, השאירה מאחור את הפעוטה בוכה וצועקת, כשהיא שוכבת על הרצפה ומבוזה ממעשיה. נקבע כי רינת ינקו השפילה את הפעוטה והכאיבה לה, בכך שהטיחה אותה באלימות ובגסות על הרצפה, ואף הגדילה לעשות משתלמת מצוקתה (סע' 3(י) לכתב האישום).


בחודש יולי 2022 בית המשפט הרשיע את רינת ינקו ובחודש דצמבר 2022 גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב את דינה והטיל עליה ארבע וחצי שנות מאסר בפועל בנוסף, מאסר על תנאי של 9 חודשים ותשלום פיצויים בסך 80 אלף ש״ח וזאת בניגוד לעמדת הפרקליטות שביקשה לגזור על הנאשמת בין 10 ל15 שנות מאסר בפועל.
גם במקרה זה, המוח הישר לא מצליח להבין איך שופטים במדינת ישראל מקלים עם חלאת אדם שכזו שצריכה להינמק בכלא עד יומו האחרון ובמקום זאת מטילים עליה עונש מגוחך!

פרופיל הפייסבוק של רינת ינקו
גזר הדין

אדהמי

נאשמת 3: סיגל אדהמי, בעלת הגן

בחודש מאי 2023 בית משפט השלום בתל אביב הרשיע את סיגל אדהמי, בעלת "גן סיגל" בחולון, בתקיפת קטין הגורמת חבלה של ממש.

מדובר בהכרעת דין משלימה, לאחר שבינואר 2023 האחרון היא הורשעה במסגרת הסדר טיעון בריבוי עבירות של תקיפה סתם והפרת חובה של הורה או אחראי.
הסעיף שבו הורשעה במאי 2023 הוא מחמיר יותר, והפרקליטות התעקשה כי תורשע גם בו.
בכתב האישום המתוקן נכתבו בין היתר הדברים הבאים: ״בהזדמנויות רבות במהלך עבודתן בגן, בתדירות יומיומית, תקפו הנאשמות פעוטות שלא כדין, בעודן אחראיות עליהם, לעיתים תוך שגרמו להם למכאוב, בין היתר, בכך שביצעו בהם את המעשים הבאים: אחזו בהם בחוזקה; משכו אותם בידיהם וברגליהם וגררו אותם; הרימו את הפעוטות והטיחו אותם בחוזקה על מזרנים או על כיסאות; סטרו לפעוטות ואף בעטו בהם. לעיתים, 'הענישו' הנאשמות פעוט שהפריע בכך שהושיבו אותו לפרקי זמן שונים, ממושכים בחלקם, בכיסא תינוק מוגבה״

 

ורד אברהם גננת מתעללת חולון

נאשמת 4: ורד אברהם, סייעת

על פי הודעתה של רינת ינקו, נאמר כי ורד אברהם נהגה לכסות את ראשי הילדים בשמיכות, דבר שכמובן מעמיד את הילדים בסכנת מוות מיידית ומוחשית.
על רקע ההתעללות של ורד אברהם, סבלו חלק מהפעוטות במהלך התקופה, או בסמוך לה, מהפרעות שינה, מהפרעות אכילה, התקפי זעם והתפרצויות אלימות. כמו כן, חלקם סירבו להתכסות בשמיכה. בנוסף, עקב מעשיה של האשפה האנושית ורד אברהם נקבע כי עלולים הפעוטות שנפגעו, לסבול בעתיד מהפרעות התנהגות שונות ועיכוב בהתפתחות.

בתאריך 21 בינואר 2021 הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד ורד אברהם.
בחודש אוקטובר 2022 בית המשפט הרשיע את ורד אברהם בתקיפה אלימה על בסיס תיעודי המצלמות אשר תיעדו מקרים קשים כגון קשירות, הרעבות, האבסות, ומשיכות מהידיים.
מעשיה של בת השטן ורד אברהם היו כה חמורים וגרמו לכמה ילדים מהגן להיות מוגדרים כיום עם אחוזי נכות על פוסט טראומה.

ליבנת אונגר סייעת מתעללת שומרי הגן

נאשמת 5: ליבנת אונגר, סייעת

על פי הודאתה של רינת ינקו, נאמר כי ליבנת אונגר נהגה לכסות את ראשי הילדים בשמיכות, דבר שכמובן מעמיד את הילדים בסכנת מוות מיידית ומוחשית.
על רקע התעללות של ליבנת אונגר, סבלו חלק מהפעוטות במהלך התקופה, או בסמוך לה, מהפרעות שינה, מהפרעות אכילה, התקפי זעם והתפרצויות אלימות. כמו כן, חלקם סירבו להתכסות בשמיכה. בנוסף, עקב מעשיה של בת השטן ליבנת אונגר נקבע כי עלולים הפעוטות שנפגעו, לסבול בעתיד מהפרעות התנהגות שונות ועיכוב בהתפתחות.
כאמור ליבנת אונגר היא אמה של סייעת נוספת אשר הורשעה בפרשה זאת, אורטל בנימין.
בתאריך 21 בינואר 2021 הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד ליבנת אונגר.
חודש לאחר מכן, ליבנת אונגר עוברת להתגורר בכפר יונה עם בתה אורטל בנימין, התושבים והורי הילדים אשר נפגעו ממעשי האלימות שלהן מפגינים מול ביתן.

פרופיל הפייסבוק של ליבנת אונגר

יפית אשר גננת מתעללת חולון

נאשמת 6: יפית אשר, סייעת

על רקע ההתעללות של יפית אשר, סבלו חלק מהפעוטות במהלך התקופה, או בסמוך לה, מהפרעות שינה, מהפרעות אכילה, התקפי זעם והתפרצויות אלימות. כמו כן, חלקם סירבו להתכסות בשמיכה. בנוסף, עקב מעשיה של בת השטן ליבנת אונגר נקבע כי עלולים הפעוטות שנפגעו, לסבול בעתיד מהפרעות התנהגות שונות ועיכוב בהתפתחות. על פי כתב האישום יפית אשר תקפה 18 מפעוטות הגן וגרמה להם לחבלות.

תיעדו מקרים קשים כגון קשירות, הרעבות, האבסות, ומשיכות מהידיים.

מעשיה של בת השטן יפית אשר היו כה חמורים וגרמו לכמה ילדים מהגן להיות מוגדרים כיום עם אחוזי נכות על פוסט טראומה.

בתאריך 21 בינואר 2021 הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד יפית אשר.

בחודש אוקטובר 2022 בית המשפט הרשיע את יפעת אשר בתקיפה אלימה על בסיס תיעודי המצלמות אשר

סיגל וייס גננת מתעללת

יש בידכם מידע אודות הנאשמות?

אנו קוראים לכל מי שמכיר את הנאשמות באופן אישי ויודע על שינוי כלשהו שהן עשו לרבות שינוי שם, כתובת מגורים או כל דבר עדכני ורלוונטי על מנת שנוכל לעדכן את המידע באתר ולא לתת להן לברוח מהבושה כל החיים!

bottom of page