top of page
פרשת גן בימבה בחולון
גננות מתעללות
גן ביבמה חולון התעללות

פרשת גן ״בימבה״, חולון

נאשמות
מלכה (מלי) מלול
אליזה כהן צמח
נורית (נור) שילוח

אחת מהפרשיות החמורות ביותר על פי כתב האישום המייחס התעללות קשה מאוד בפעוטות הגן. הפרשה החמורה התרחשה בגן לפעוטות בגילאי שלושה חודשים ועד שלוש שנים בגן פרטי ברחוב המעפילים 11 בחולון, גן ״בימבה״ שנוהל על ידי מלכה (מלי) מלול שהייתה גם הגננת ואחת הנאשמות המרכזיות בפרשה.

בחודש יוני 2022 נפתחה החקירה בעקבות חשד של זוג הורים, שזיהו שבתם מתנהגת בצורה חריגה והחליטו להקליט את הנעשה בגן. בהקלטות הקשות נשמעת, בין היתר, אישה פונה לפעוטה ואומרת "כנסי, כנסי מלאך המוות, תיכנסי. תיכנסי כמו כולם. את לא טובה מאף אחד". בפעם אחרת היא נשמעת אומרת "תישרפי באש הגיהינום".

בחודש אוגוסט 2023 הוגש כתב אישום המגולל מסכת של כ-300 מקרי תקיפה והתעללות בילדי הגן ומפרט כיצד הן משכו את הפעוטות, גררו אותם ברגליהם, הרימו והטיחו אותם על מזרנים או כיסאות ובעטו בהם בנוסף, הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לאיסור עיסוק עד תום ההליכים. בנוסף, השליטו הנאשמות אווירה של פחד בגן, ונהגו בפעוטות כמו חפצים. כל נאשמת היכתה את הפעוטות, על דעתן ובהסכמתן של הנאשמות האחרות, ולעיתים אף ביחד. על רקע מעשיהן של הנאשמות, סבלו חלק מהפעוטות מהפרעות שינה, מהפרעות אכילה, מהתקפי זעם ומהתפרצויות אלימות.

הפרשה טלטלה מדינה שלמה ואף גררה תגובה של חבר הכנסת ויו״ר הקאוליציה אופיר כץ שאמר: "מה שיש פה זו מגפה, מכת מדינה. כמה משפחות עוד יצטרכו להיכנס למעגל הכאב הזה בשביל שהרשויות יבינו? צריך להעביר באופן מיידי את הצעת החוק שלי להחמרת ענישה למתעללות בפעוטות, ולמגר את התופעה המחרידה הזו. אמשיך להילחם".

כתב האישום המלא

דף הפייסבוק של הגן

הפרשה נחשפת אודות להורים שחשדו במתרחש בגן עקב התנהגות מוזרה של בתם והחליטו להצמיד לה מכשיר הקלטה.

מאי 2022

המשטרה עוצרת את מלכה מלול מנהלת הגן ואת הסייעת נור שילוח.

יוני 2022

מוגש כתב אישום.

אוגוסט 2023

המשפט מתחיל! צוות הגן מואשם ב300 מקרי התעללות!

ספטמבר 2023

הרשעה! בית המשפט המחוזי בתל אביב מרשיע את מלכה מלול, אליזה כהן ונור שילוח ביותר מ-300 מקרי תקיפה והתעללות בפעוטות.

יולי 2024

תקציר אירועים

מלכה מלול גננת מתעללת גן בימבה חולון

נאשמת 1: מלכה (מלי) מלול, מנהלת הגן

בת 60 בעת הגשת כתב האישום, גרה בתל אביב.

על פי כתב האישום, באחד המקרים אחזה מלכה מלול בכוח בפעוטה ודחפה אותה, במקביל דחפה נאשמת נוספת, נורית שילוח, את הילדה על עריסה, נוכח המעשים החלה הילדה לבכות.

במקרים נוספים, מלכה מלי מלול הכתה פעוטות, השליכה אותם על כסאות ועל הרצפה.

על פי כתב האישום, מלי מלול נהגה לבעוט במזרנים עליהם ישנו הפעוטות ולהשליך את אותן פעוטות לעריסה כאילו היו חפצים.

במקרה נוסף, אחזה מלכה מלול בכח בפניה של אחת הפעוטות ומשכה את ידה בכח רב.

מדובר ללא צל של ספק במיץ של הזבל של החברה האנשוית כולה, אישה שנהגה להתעלל באופן קבוע בפעוטות חסרי ישע בזמן שהייתה אמונה על בטחונם צריכה לבלות את העשורים הקרובים בחייה מאחורי סורג ובריח!

אליזה כהן הלוואי שתהיה צמח

נאשמת 2: אליזה כהן צמח, מטפלת

בת 45 בעת הגשת כתב האישום, גרה בחולון.

על פי כתב האישום, באחד המקרים השליכה (!!!) תינוק שהיה בידיה אל תוך העריסה.

במקרה נוסף, אחזה אליזה כהן בחוזקה בידו של אחד התינוקות והרימה אותו על מנת להכניסו לעריסה.

באותו היום של המקרה המדובר, הרימה אליזה כהן צמח פעוט אשר שכב על מזרן, כשהיא אוחזת בכוח בשתי ידיה את ידו השמאלית, והשליכה את הפעוט על המזרן.

העבריינית המורשעת אליזה כהן המשיכה במסכת ההתעללויות שלה כשהיא כיסתה את פניהם של שני פעוטות בשמיכה, דבר שכמובן מהווה סכנת מוות מוחשית ומיידית.

במקרה נוסף העבריינית המורשעת אליזה כהן צמח בעטה בפעוט ישן, מעשה מתועב, פחדני ומבחיל! גם כאן לא באה על סיפוקה העבריינית אליזה כהן צמח, במקרה נוסף היא הבחינה בפעוטה שישנה על מזרן, אליזה כהן הרימה את המזרן וגרמה לנפילתה של הפעוטה על רצפת הגן.

במקרים נוספים פח הזבל האנושי אליזה כהן צמח משכה ילדים בחוזקה וגרמה להתנגשות מכוונת בינהם.

מדובר באישה נוראית, אכזרית שראוי להרחיק מהחברה לשנים רבות!

נור שילוח סייעת מתעללת גן בימבה חולון

נאשמת 3: נאשמת 3: נורית (נור) שילוח, סייעת

בת 36 בעת הגשת כתב האישום, גרה בחולון.
מדובר בחלאת המין האנושי, אין דרך אחרת לתאר את המעשים המיוחסים לנורית שילוח על פי כתב האישום.
נורית שילוח נהגה להשליך פעוטות שהיו בידיה על הרצפה, הרמה של פעוטות מבגדיהם והשלכה לעריסה כאילו היו בובות.
במקרים נוספים כך על פי כתב האישום, העבריינית המורשעת נורית שילוח פעוטות בידים ובבטנם, הטיחה רבים מהם בכסאות ורצפת הגן. במקרה נוסף נורית שילוח טלטלה פעוטה שבכתה וזאת לאחר שתפסה אותה בצווארה, הרימה אותה והטיחה אותה בכסא הגן.

במקרים נוספים, העבריינית המורשעת נורית שילוח הטיחה 3 פעוטות בכסא אחד תוך התעלמות מוחלטת מבכיים.
במקרה נוסף דרכה נורית שילוח על רגלי פעוטה, כמו שהינכם רואים בתמונה, משקלה הרב של הזבל נורית שילוח יכול להסב נזק רב לא רק לרגלי פעוט, אלא גם לרגליו של מבוגר בריא וחסון.
במקרה נוסף, נורית שילוח אחזה בידיו של פעוט, משכה אותו בכוח כך שנפל על הרצפה, ובעטה בו. כתוצאה ממעשי הנבלה נורית נגרם לפעוט כאב והוא פרץ בבכי ולאחר מכן אחזה נורית שילוח בפלג גופו העליון של פעוט אחר, והכתה בפניו, מיד לאחר מכן אחזה בשני פעוטות נוספים, הרימה אותם והטיחה אותם על הרצפה.
כולנו תקווה שנורית שילוח תבלה את השנים הקרובות מאחורי סורג ובריח ושם שאר האסירות יעשו לה לפחות את אותם הדברים שעוללה לפעוטות חסרי ישע!

גן בימבה חולון

יש בידכם מידע נוסף אודות הנאשמות?

אנו קוראים לכל מי שמכיר את הנאשמות באופן אישי ויודע על שינוי כלשהו שהן עשו לרבות שינוי שם, כתובת מגורים או כל דבר עדכני ורלוונטי על מנת שנוכל לעדכן את המידע באתר ולא לתת להן לברוח מהבושה כל החיים!

bottom of page